Comença a donar cops de cap contra la pisara, a giravoltar talment una baldufa i, finalment, s'esfondra i es posa a serpentejar per la classe. No, no m'estic referint a cap animal rabiós sinó al professor d'Advertising que a voltes ens obsequia amb coreografies dignes del Cirque du Soleil. Així mateix; l'altre dia sobtadament va saltar damunt la taula provocant un esglai entre els presents. Destacar també, un detall més del personatge; sempre es presenta a classe formalment arreglat (amb camisa i corbata), però amb el lleuger matís que només du corbates en les que hi apareixen retratats personatges d'animació (bugs bunny, el tigre de tazmania, etc). Cada classe és un xou en directe i els moviments descrits amb la primera frase eren fruit de la seva desesperació al comprovar que cap estudiant li sabia respondre correctament una pregunta. Aquest constitueix sens dubte un cas extrem d'excentricitat, però tots els professors tenen com a denominador comú l'anhel de transmetre la passió pel tema que tracten.
Vull acabar d'enllaçar amb el capítol sobre la metodologia americana que ja vaig encetar en posts anteriors amanint-ho amb una anècdota més; per exemple demà tenim un examen de Promotional Strategy i ja en sabem les preguntes. La professora ens ha deixat anar "Que sapigueu les preguntes no vol dir que conegueu les respostes..."
Vull acabar d'enllaçar amb el capítol sobre la metodologia americana que ja vaig encetar en posts anteriors amanint-ho amb una anècdota més; per exemple demà tenim un examen de Promotional Strategy i ja en sabem les preguntes. La professora ens ha deixat anar "Que sapigueu les preguntes no vol dir que conegueu les respostes..."
2 comentaris:
Això últim de donar les preguntes abans d'un examen no ho he acabat d'entendre. Què es pretén potenciar amb això?
Es potencia que no t'aprenguis el temari de memoria (són preguntes que van mes enlla d'allo estudiat a classe) sino que previament facis un treball de recerca propi per confeccionar els teus raonaments (estudi d'un mercat predeterminat per introduir-hi el teu producte, competidors existents i la capitalitzacio de la seva marca, quota de mercat disponible i potencial, etc). Suposo que depenent de l'assignatura aixo de donar les preguntes abans no tindria sentit, pero en el cas d'aquesta assignatura - ESTRATEGIES DE PROMOCIO - es prou adient.
Publica un comentari a l'entrada